.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اولین جلسه شورای اداری شهرستان مطرح شد:
فرماندار نوشهر: شعار سال تنها در تابلوهای اداری باقی نماند

فرماندار نوشهر با اشاره به نامگذاری سال 93 به اقتصاد و فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری با بیان اینکه توجه به فرهنگ منحصر به دستگاههای فرهنگی نیست گفت: شعار امسال بر اساس شعارهای 20 ساله اخیر مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و اقتصاد نامگذاری شده که نشان از تاکیدات موکد ایشان در این حوزه است.

محمدعلی قمی اویلی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان افزود: مقام معظم رهبری بارها بر این مسائل هشدارهای لازم را دادند و اگر امروز مشکلی وجود دارد بر اثر عملکرد ما مسئولین است.
توجه به فرهنگ منحصر به دستگاه های فرهنگی نیست.

وی یا بیان آنکه اقتصاد، فرهنگ و دانش به عنوان سه رکن اقتدار ملی با عزم ملی و مدیریت جهادی میسر خواهد شد تاکید کرد: در حوزه فرهنگ همه دستگاه ها موظفند وارد شوند و این حوزه تنها منحصر به دستگاه های متولی فرهنگی نیست بلکه همه موظفند در این خصوص با برنامه ریزی درست و جامع مشارکت کنند.

قیمی اویلی اضافه کرد: متاسفانه مظلومیت فرهنگ باعث شده تا هزینه ها در این خصوص افزایش یابد و در این باره لازم است تا انگیزه های انقلابی به عنوان یک فرهنگ با تکیه بر داشته های ایرانی و اسلامی در برابر تهاجم فرهنگی بایستد.

وی اظهار داشت: توجه به نشاط و امید که بعنوان شعار دولت تدبیر و امید مطرح است باید از سوی دستگاه های حوزه فرهنگی و اجتماعی در سطح جامعه منتشر شود.

فرماندار نوشهر با اشاره به آغاز دهه دوم فاطمیه و تاکید بر تبلیغات محیطی در حفظ حرمت های این ایام خاطرنشان کرد: نباید بجای معرفت اندوزی از جایگاه فاطمیه و سیره نبوی بدنبال افراط و تفریط رفت بلکه ایام فاطمیه فرصت مطلوبی است تا نقش زنان در انقلاب اسلامی با بهره گیری از الگوی حضرت فاطمه(س) تبیین شود.

قمی اویلی همچنین خطاب به مدیران دستگاه های اداری شهرستان نوشهر گفت: روسا و کارکنان ادارات به دید و بازدیدهای خود در روز اول پایان دهند و به امورات مردم رسیدگی کند.

شعار سال تنها در تابلوهای اداری باقی نماند

امام جمعه شهرستان نوشهر نیز در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با توجه به نو شدن در طبیعت این نشاط و امید و نو شدن در انسانها نیز با توجه به خدا فراهم می شود.

حجت الاسلام محمود مشایخ با اشاره به نامگذاری سال جدید و نقش دستگاه های اجرایی و اداری گفت: نوع کار در ادارات به نحوی باید باشد تا زمینه ساز و یا متن حماسه اقتصاد و فرهنگ در جامعه باشند.

وی با بیان آنکه مجموعه سخنان رهبری در طی این سالها در شعار امسال متبلور شده است عنوان داشت: شعار سال تنها در تابلوهای اداری باقی نماند و صرفاٌ بصورت بنر یا تابلویی درآید اما در محتوا و اجرا به آن پرداخته نشود.

وی افزود: کار اقتصاد و فرهنگ یک شبه بدست نمی آید بلکه هم مسئولین و هم مردم حوزه های اقتصاد و فرهنگ را جدی بگیرند.

امام جمعه شهرستان نوشهر با اشاره به دشمنی های بیش از 30 سال غربی ها و آمریکایی ها علیه انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگرچه دشمن تمام ترفندهای خود هم در جنگ اقتصادی و نظامی و فرهنگی را بکار بست اما همواره به فضل الهی تمامی این ترفندها و دشمنی ها به شکست منتهی شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.